mandag, juni 02, 2008

På tiden å skrive noe her :)

Lenge siden sist jeg har skrevet noe ord her på bloggen.
Det er mye som har skjedd i det siste og jeg orker ikke å skrive noe her.

Vi har vært og hjalp Jani sin foreldre å flytte fra Oslo til Vintebro som huset ble ferdig å bygge. Det ble fint der. Litt senere flyttet Hege og Emilia inn også som bor under og eget leilighet.
Vi har vært på hytta i Skjerberg for å feire min kusine sin bursdag sammen med familien.
I det siste hadde jeg og Jani vært i London i 4 netter alene uten barna og samtidig feiret 1 års bryllupsdagen vår :) Vi storkoste oss veldig i London og gikk mye rundt hele dagen og fikk sett masse vi ønsket, og mye opplevde rart der også som en gutt ble knivdrept like utenfor McDonalds på gata like før vi kom akkurat dit.
Vi var så heldig med været og det var så varmt der til vi kom hjem så var det litt kjølere her i Norge :) Vi reiste med fly fra Rygge, ny flyplassen. Kort vei å kjøre hjemmefra til dit. Deilig!

I 17 mai var vi i Vestby og gikk i toget sammen med barna fra Vestby sykehjemmet til sentrum og møtte begge besteforeldrene, tante Hege og kusine Emilia og tross til det var kaldt og regnet ute, usj usj...
Så dro vi hjem til Jani sin foreldre sammen med mine foreldre og slappet av der. Vi spiste grillemat der så barna overnattet der for vi dro til Linda's 30års dagen og det var koselig å se andre og koste oss. Jeg bakte en stor sjokoladekake med 30 lys til henne uten hun visste det hihi... Hun klarte å blåste nesten alle lys hehe...

Barna stortrives veldig godt her og de har fått masse venner her. Naboen har flyttet inn for snart to måneder siden og de var så hyggelig folk. De har to jenter, en er et par eldre enn Julie og en annen er samme alder som Isac. De leker sammen en eneste hver dag og går over hage hverandre :) Akkurat nå er det veldig varmt ute og vi har kjøpt bade bassenget her ute og de synes det var deilig å bade ute :)
På torsdag har Julie besøkt skolen og ble kjente med elvene og lærer og rektor. Vi foreldre var med bare 1 time tid så dro vi fra dem slik de skulle være alene og kjente bedre med dem. Julie gleder seg så veldig til å begynne på skolen til høsten.

En herlig solfylt uke! :)

4 kommentarer:

Anonym sa...

hehe..- fikk ikke smake sjokoladekake som du bakte...:(:(:(.. hihi..;) bra at dere trives der..- da vi var hos dere.- så at han og naboen leker sammen..-;)deilig at han/hun kan bare gå over hagen og leke:P jaja..- ha en fin dag :) klem

Tone sa...

Hei Christin!

Koselig å lese over bloggen din. Ser at dere trives veldig godt på nye plassen og håper det fortsetter! Og som bra at Jan Inge fikk seg fast jobb og trives der også..
Jeg må også snart skrive bloggen min, hehe.. Tar sikkert en gang før vi reiser på ferie i Åfjord utenfor Trheim..
God sommer!!

Anine sa...

Endelig PC tilbake fra reparasjon, så nå kan jeg oppdatere meg litt på bloggsider! Endelig oppdatering fra din blogg også :-) Ser ut som dere trives i det ny huset, og det er bra! Ingen bilder fra deres tur i London? Snufs.. Neida, men høres også ut som dere hadde en fin London tur og fikk opplevd en del... :-) Takk for sist på jentefesten!! Kjempeartig!

Anonym sa...

fikk ikke smake sjokoladekake som du bakte