tirsdag, mars 25, 2008

Påske på fjellet!!!

Forrige søndag dro jeg og barna oppover til hytta på Blefjell og det var helt jævlig massssssssse snø der. Julie var helt i hundre og lekte ute med en gang etter vi har kommet fram. hehe... Og det var nydelig vær og sol skinte. Deilig!

Mine foreldre var der også. Jani og min søster kom på onsdag etter jobb. Disse dagene har vi vært ute hele dagen og gikk på ski tur. Satt oss på snø og spiste grille pølser og drakk kakao. Torsdag og fredag snødde det mere og enda mere, men vi var ute og måket mye snø ved bilene våre. Og Julie var på ski renn sammen med en venninne fra gamle bhg som har også hytta der. Så ble hun med henne hjem til hytta og lekte sammen før hun kom hjem på kvelden. Samtidig vi hadde besøkt fra Jani sine foreldre, søster og Emilia. På påskeaften var det nydelig været ute, så var jeg, jani og min søster på taket til hytta og måket masse snø vekk, og Julie var på taket også. Deretter var vi ferdig å måke, så hoppet vi ned i snø og hadde det moro. Så gikk vi ned til Blestua hvor det var masse folk der med mat og musikk. Traff noen kjente folk der.
Isac Andrè og Julie oppi snøhulen.
Hytta vår!
Julie fant en svær is.
Mormor og bestefar med barnebarn!

Nydelig vær på fjell

Isac elsker å drikke kakao

På ski renn, Julie foran og venninnen bak.

Hege, Hilde med de to små barna.

De to små barna leker med snø.

Mamma Christin og datter Julie på taket

Masse folk på Blestua på påskeaften.

Oi, mange bilder å sette ut. :)

Ha en fin dag!



5 kommentarer:

Anonym sa...

Endelig..:P ser at dere storkoste dere der:).. så et bilde av fjell-KJEMPEFINE BILDET..:o så søtt av de små barna lekte sammen med snø..
neida, snø kommer her nå :( gleder meg masse til å dra til Thailand på mandag . det blir deilig :D:D.. hihi klem...

Anonym sa...

Hei hei
Så ut som dere koste dere i påska..masse snø og det snør like mye her nå, jeg er klar for våren..
Klem Pia

Anine sa...

Ojj bloggen din endelig oppdatert!! Ser ut som dere hadde en herlg påske på fjellet! Mange herlige bilder! :-) Og ikke slutt å blogge, er jo så spennende å lese bloggen din :-)

Klem

Anonym sa...

wish you all the best.

Anonym sa...

Considering the fact that it could be more accurate in giving informations