søndag, september 09, 2007

Barneselskapet

Igår hadde jeg barneselskap sammen med vennene mine på RØVERBO som mamma og pappa leide lokal like ved vi bor. Vi var tilsammen 11 barn + tre små unger, - Maya, Emilia og Isac. Farmor og tante Hege kom og hjalp litt mamma pga mamma var jo alene for pappa var på treningskamp.
Jeg fikk masse fine gaver som jeg var fornøyd. Vi spiste pølser med lomper og brød og koste oss.
Så lekte vi ute en stund før det var kaketid :) Satt igjen og spiste sjokoladekaker og muffiens som farmor lagde. Mamma hadde ikke mulighet å lage noe kaker pga pakker ting og tang her hjemme.
Lekte igjen ute før mine vennene dro hjem etter selskapet.
Spiste pølser og drakk brus!
Emilia og Isac lekte og koste seg sammen!
Åpnet gavene jeg fikk av vennene mine!
Serverte muffis!

Lekte en leke sammen med farmoren min!

0 kommentarer: